Nå kan du bruke FærderSF.no for å komme hit!

Invitasjon til ekstraordinært årsmøte Torsdag 9. februar 2023 kl. 19:00

24.01.2023 er det sendt ut en oppdatert saksliste med valg av revisorer som nytt punkt. Valgkomiteen presenterte en komplett inntilling på ordinært årsmøte, men denne ble ikke korrekt behandlet. I referat fra årsmøte er ikke innstilte revisorer valgt så derfor ordner vi det nå.  NB! Registrering og stemmegiving gjøres via https://stem.farderseil.no. Logg inn nå for test så er du klar når møtet begynner. Du kan bruke telefon/nettbrett/PC. Vil du følge møtet med lyd og bilder er det Teams som gjelder. Logg deg på FØR møtet begynner, du må bekrefte deltagelse når møtet er i gang. Du må følge med på skjermen fortløpende for saker og stemmegiving.

Alle registrerte medlemmer har fått tilsendt innkalling (til sin registrerte e-post adresse) til ekstraordinært årsmøte i Færder Seilforening Torsdag 9. februar 2023 kl. 19:00. Møtet avholdes digitalt jf. NIFs lov § 2-15 (2). Hvis du er berettiget til å delta, men ikke har fått tilsendt saksdokumenter, så send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Presisering: Ihht våre lover § 16 (1) kan ingen møte eller avgi stemme ved fullmakt. Det kan heller ikke avgis forhåndstemme. Muligheten for registrering og å avgi stemme er tidsmessig låst til møtets gjennomføring.

Færder Seilforening (org 993524042)
3165 Tjøme
Besøksadresse